http://popman.ir/user/signup/ref:2999 اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید نوروزی 5 فروردین 1394
در اینجا همه چیز رایگان
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ جدید و آلبوم های جدید و آدرس music-8.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 450
بازدید کل : 38613
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1

کسب درآمد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 145
:: کل نظرات : 40

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 14
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 16
:: بازدید ماه : 450
:: بازدید سال : 1365
:: بازدید کلی : 38613
اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید نوروزی 5 فروردین 1394

اس ام اس های خنده دار و جوک های جدید نوروزی 5 فروردین 1394

لطیفه جدید، اس ام اس طنز، پیامک سرکاری، جوک باحال، طنازی بامزه

لطیفه جدید، اس ام اس طنز، پیامک سرکاری، جوک باحال، طنازی بامزه

 مورد داشتیم دختره از بى خواستگارى دست کرده تو پریزه برق خودکشى کنه
میگن حتى برقم حاضر نشده بگیرتش

 

Doostiha

زنه به شوهرش میگه بذار بقیه جاده رو من رانندگی کنم

مرده هم میگه لازم نکرده از جونم سیر نشدم

خلاصه زنه کلی اصرار و عشوه و اینا تا مرده راضی میشه

مرده میگه من یه چرت میزنم بیدار شم ببینم مُردم من میدونم و تو

Doostiha

این دنیا ارزش نداره، خودتو اذیت نکن!
بقیه رو اذیت کن…
یک حالی میده

Doostiha

یعنی هیجانی که تو روشن نگه داشتن گوشی وقتی شارژش یه درصده
و قبل از خاموش شدن میخوای تو شارژ بزنی
تو خنثی کردن بمب نیست بخدا

Doostiha

خب چهارشنبه سوری گذشت
سوژهای آینده پستا ایناس:
1. تبریک عید
2. دید و بازدیدای عید و وایفایش
3. آجیل و پسته
4. سیزده بدر و دروغ

Doostiha

عید دیدنی ها شروع شد و میریم که داشته باشیم سوالات کلیشه ای مثل:
شوهر نمیکنی؟
ترم چندی؟
معدلت چنده؟
زن نمیگیری؟ .. سربازی نرفتی؟
ناقلا همیشه سرت تو گوشیه ها… خبریه؟

Doostiha

بیایید یاد بگیریم خوبی کردن وظیفه نیست…
لطفه لطف!

Doostiha

سلام خاک تو سرت
.
.
.

اینو به 5 نفر بفرست
چندتا فحش جدیدم یاد میگیری
منم اول باورم نمیشد

Doostiha

فقط 368 روز مانده به سال 1395
عید تون پیشا پیش مبارررک
یادتون باشه من اولین کسی بودم که عید 1395 بهتون تبریک گفتم
دکترم رفتم دکتر میگه چیزی نیس فقط پیش فعالی

Doostiha

خدایا قربونت برم منظور من از هوامو داشته باش این نیس که فقط اکسیژن برسونی…
یکم خلاقیت آخه فداتشم

Doostiha

یه قانونی هم هست که میگه اگه به نون کره بمالی
بعد اگه از تو دستت بیفته قطعا از همون سمتی میفته که کره مالیدی

Doostiha

ﻣـﻦ ﺍﮔـﻪ ﺯﺑـﻮﻥ ﺣـﯿ‌ـﻮﻭﻧـﺎ ﺭﻭ ﺑـﻠـﺪ ﺑـﻮﺩﻡ ﺣـﺘـﻤـﺎ ﻣـﯿـﺮﻓـﺘـﻢ ﺍﺯ ﺩﻝ ﮐـﺮﮔـﺪﻥ ﺩﺭ ﻣـﯿـﺎﻭﺭﺩﻡ ….
ﺧـﯿـﻠـﯽ ﻏـﻤـﮕـﻴـﻨﻪ …
ﻧـﻤـﯿﺪﻭﻧـﻢ ﭼـﺮﺍ

Doostiha

ﻣﻦ ﻣﻮﻧﺪﻡ ﮐﺮﻭﮐﺪﯾﻞ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻧﻤﯿﮑﺸﻪ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﻫﯿﮑﻠﺶ  ﺗﺨﻢ ﻣﯿﺬﺍﺭﻩ؟!!
احمقِ ﺳوسول  باید با اون هیکلش حداقل 5 قلو بِزاد!!

Doostiha

ﺩﮐﺘﺮ ﮔﻔﺖ ﭼﺮﺍ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻣﯿﮑﺸﯽ؟
ﺩﺭﺩﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺷﻨﯿﺪ!!! ﺑﺎ ﮐﻤﯽ ﺗﺄﻣﻞ ﮔﻔﺖ:
ﺗﺮﯾﺎﮎ ﺑﮑﺶ دیونه ….
ﺗﻮ ﻫﻢ آﺩﻣﯽ آﺧﻪ با این همه مشکلات

Doostiha

میدونی فرق من با برف چیه؟
برف از آسمون میاد رو زمین میشینه …
من همینجوری تو دل همه میشینم!
آخه آدم انقد تو دل برو ؟؟
الله اکبر!!!
من برم واسه خودم اسفند دود کنم

Doostiha

کاش دل هم مث دماغ بود…
وقتی میگرفت فین میکردی باز میشد!

Doostiha

بچه که بودم همه میگفتن تو اینده روشنی داری خودمم باور داشتم که ایندم روشنه
ولی نمبدونم کدوم بیشعوری فیوزبرق ما رو قطع کرد …….
لا مصب الان آیندم تاریک شده زندگیمو تباه کرده!!!

Doostiha

بچه: مامان اون آقا رو ببین کچله!!!!
مامان: هیس… میفهمه!
بچه: عه… مگه تا حالا نفهمیده

Doostiha

ایرانیا از میوه و سبزی هم فوش میسازن:
گلابی: بدرد نخور
سیب زمینی: بی خاصیت، بی رگ
گشنیز: آدم مف خور
شلغم: گیج و مشنگ
هویج: آدم علاف
بادمجون: معطل
شفتالو: آدم دوست داشتنی
باقالی: تنبل

Doostiha

ما یه خانواده مدرنیم
اگه تو عید رفتیم دم خونه فامیل درو باز نکردن…
وایبر اعضا رو چک میکنیم
اگه آنلاین باشن با نارنجکای چارشنبه سوری میریم تو..

Doostiha

هـر چـی داشـتـم فـروخـتـم
شـیـش مـاه دارم چـای گـلـسـتـان مـیـخـرم تـویـوتـا بـرنـده بـشـم !!!!
تـازه فـهـمـیـدم تـویـوتـا جـایـزه چـای مـحـسـنـه :|
کـمـرم شـکـسـت . . .

Doostiha

دوستان گرامی:
در هنگام گرفتن عکس در ایام عید از سفت کردن عضله
غنچه کردن لب
نگاه گیرا
نشان دادن عدد 2
نشون دادن گوشی اپل
و زدن عینک آفتابی درفضایی
بسته خودداری کنید
باتشکر
ستاد مبارزه با عقده ای بازی در عکس!


تعداد بازدید از این مطلب: 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : امیر حسین محمدی نژاد
تاریخ : شنبه 8 فروردين 1394
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
صفحات
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید